Kjøpsvilkår
Ansvarlig juridisk foretak bak Sound Pillow Norway er Hennum Solutions AS, Oscarsgate 2B, 3725 Skien.
Hentelager: Limisvingen 8, 3721 Skien
Telefon: +47 957 71 681
E-post: kontakt@soundpillow.no
Organisasjonsnummer NO916265964MVA.
Registrert i foretaksregisteret og merverdiavgiftsregisteret.
Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet eller partner og kan ikke kopieres uten tillatelse.
Salgs- og leveringsbetingelser
Leveranse
Vanligvis vil varene sendes fra oss innen to virkedager etter at ordren er mottatt, med oppgitt fraktalternativ dersom ikke annet er avtalt.
Pakken leveres innen 1-3 virkedager avhengig av strekningen. Forsendelsen kan spores underveis.
Mottakeren får automatisk hentemelding på SMS eller epost, og plukker deretter opp pakken på nærmeste postkontor eller Post i butikk.
Dersom pakken ikke hentes, får mottakeren en påminnelse. Er den fortsatt ikke hentet etter 14 dager blir den returnert til Sound Pillow Norway.
Frakt
Vi sender varene med klimanøytral servicepakke fra Bring. Kunden kan også velge å hente varene på hentelageret i Skien, kostnadsfritt. Kostnader forbundet med frakt (klimanøytral servicepakke) er på kroner 155 NOK og er også spesifisert under kjøpsoppsummeringen.
Ved betalingsmåten Postoppkrav vil en sum på kr 80 legges til din total for å dekke omkostningen.
Ved valg av klimanøytral servicepakke vil du få varsling per SMS eller e-post nå pakken din er klar for henting på ditt lokale postkontor. Pakken er tilgjengelig på postkontoret i 14 dager fra mottaksdato. Om pakken ikke hentes og leveres til oss i retur vil kunden bli fakturert for de reelle fraktkostnadene.
Priser
Hvert element vist inkluderer mva i Norske kroner. I vogna ser du totalprisen inkludert alle avgifter som moms, frakt og betaling.
Unntaket er de 80 kr som legges til ved uthenting på postkontor ved betaling med Postoppkrav.
Betaling
Betaling skjer ved den valgte betalingsløsningen i kassa. Betalingsmåten levert av PayPal og Postoppkrav. Zettle kan brukes ved henting på lageret.
Personopplysninger
Sound Pillow Norway behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger og følger de nye retningslinjene til GDPR. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.
Rutiner for retur av varer
Avbestilling
Dersom du ønsker å avbestille varene må dette gjøres før sending av varer. Om avbestilling skjer etter sending vil kunde bli fakturert for utgifter knyttet til frakt. Varen sendes tilbake til Sound Pillow Norway. Vi vil tilbakebetale hele beløpet av varene så snart som mulig, eller innen 30 dager fra den datoen vi har mottatt varene. Vi betaler alt tilbake kostnadene ved å returnere de såkalte erstatningsvarer.
Se også forbrukerrådet eller lov om fjernsalg.
Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Sound Pillow Norway skriftlig melding via e-post salg@soundpillow.no om at du vil påberope deg mangel/ skade/ deffekt. Ved påvist mangel vil kunden få tilsendt ny vare ved retur av mangelfull vare, kostnadsfritt. Reklamasjonsretten gjelder kun for fabrikasjonsfeil, og ikke for selvforskyldte feil eller bruksslitasje som er selvpåført, eller hard bruk utover naturlige bruksområder. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).
Angrerett
I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angreretts- skjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettsskjemaet.
Garanti
Sound Pillow Norway ønsker 100% fornøyde kunder. Ta kontakt på salg@soundpillow.no om du har spørsmål om din tilsendte vare.
Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!
Personvern
I forbindelse med bestillingen, godtar du at Sound Pillow Norway lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. Sound Pillow Norway vil ikke avsløre din personlige informasjon til tredjepart. Under Privacy Act, har du ved behov, en gang i året, retten til å være en del av den informasjonen vi har lagret om deg. Vi forbeholder oss retten til å bruke e-post for å sende markedsføring og nyhetsbrev.
Kontakt og support
Kontakt og support vil du finne HER
Cookies
En cookie er en tekstfil som sendes fra et nettsted til datamaskinen der den er lagret enten i minnet (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte informasjonskapsler). Cookies brukes til å lagre slike Logg inn eller handlekurven mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på nettstedet vårt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å lagre personlig informasjon om deg
Force majeure
Force majeure, slik som krig, omfattende arbeidskonflikt, blokade, brann, miljøkatastrofe, alvorlig infeksjon eller annen utstrekning partens kontroll og som hindrer partene å oppfylle sine forpliktelser og lindre en fest fra det. Slikt unntak gjelder under forutsetning av at operasjonen ikke kan utføres under disse betingelsene. Den andre parten skal straks varsles om omstendighetene, ved bruk av denne bestemmelsen.
Endring av kontrakt
Etter at kunden har gjort et kjøp har ikke Sound Pillow Norway rett til å endre vilkårene i det aktuelle kjøpet med mindre annet er avtalt.
Tvister og lover
Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkår skal utelukkende behandles av en Norsk domstol.